Dobrý den pane Kroupo, Děkujem za Váš příspěvěk,i když nejde o žádný konkrétní případ…..pochvalu,či stížnost. Jak jsme již zmínili,největší podíl našich zakázek získáváme právě na základě kladných doporučení našich spokojených zákazníku,čehož si nesmírně vážíme a zakládáme si na nich. Věškeré problémy či nedostatky vzniklé při průběhu našich realizací a to netvrdíme,že se nedějí se tedy snažíme řešit co nejrychleji a takovým způsobem,aby byl zákazník opravdu spokojen a rád se k nám opět vracel. Peripetie s řešením nepříjemných situací a záležitostí k podnikání patří,ale my zastáváme názor,že pokud dovedou obě strany komunikovat na rozumné úrovni,vždy řešení problému existuje a my se je snažíme najít. Možná proto není pro naše zákazníky příliš nutné ventilovat situaci, či problém prostřednictvím fora na našich stránkách,ale třeba osobně na našich pobočkách, kanceláří,nebo telefonicky, čímž samozřejmě mimojiné předcházíme také různým komunikačním šumům a nedorozuměním.
Děkujeme a jsme s pozdravem :)
Team Stako